Alla inlägg den 7 september 2009

Av maria - 7 september 2009 13:12

Så har vi varit på premiering med stallets bebis Vittra! Hon fick 39p och därmed klass 1 - inte illa för en åring:) Vi var helnöjda med hur hon uppförde sig och väldigt glada också över de fina orden från domaren angående hästens fina skick, uppförande och visning. Traven var för dagen lite kort så det drog ner slutpoängen lite men till 3-års visningen ska vi ha arbetat upp den ett pinnhål i a f. Foton blir det inga för min ordinarie dator är fortfarande kraschad och jag har ingen aning om hur jag sparar ner foton på denna lånade, bärbara sak.


Vi fick förresten ett hiskeligt uppvaknande i morse vid 05 snåret då våra två hundar väckte oss med ett vrål och tumult på nedre botten! Vi var helt säkra på att de tagit en inbrottstjuv och sambon slängde sig ner med ett dammsugarrör i högsta hugg (!) medans jag hade fingret på mobiltelefonens 112. Tur att jag inte ringde...för tjuven de hade fångat i ett hörn det var ingen mindre än grannens katt. Ridå
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards