Alla inlägg den 3 september 2009

Av maria - 3 september 2009 13:13

Så härligt med lite regn! Jag är en typisk höstmänniska, älskar att få dra på oljerock o kängor och knata runt utan att svettas ihjäl:) Värme är inte riktigt min grej...


Såg ni förresten att jag lyckades med att få in en bild?? Eller ja, det blev ofrivilligt TVÅ stycken men det funkade i a f.


Träningen med Vittra gick fint, hennes skritt är för dagen den bästa gångarten i mina ögon, traven (som varit en 9:a) är just nu knappast mer än en 8:a, eller t o m en 7:a. Hon är så himla överbyggd just nu!


Nu ska tant här själv iväg o träna, lite uppfriskning av minnet när det gäller gym maskiner blir det idag!


Må gott! 

Av maria - 3 september 2009 09:09

Det blir en kort premiär för i dag är det träning med lilla Vittra som gäller. Hon är en förtjusande liten ettårig nordsvensk flicka som snart ska visas på premiering och behöver lära sig lite om hur man bäst ställer upp sig och hur man går upp i trailern innan det är dags för visning.


Jag kan ju varna de som ev läser min blogg att det BLIR mycket, säkert nästan uteslutande, hästsnack på min blogg:)


Bilder kommer så snart jag lärt mig hur man lägger in dem!


Ajö för nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards