Alla inlägg den 9 november 2009

Av maria - 9 november 2009 09:31

Jahapp, så var det måndag igen...men nu skulle jag ju försöka vara lite mer positiv i mina inlägg här så det struntar vi i nu - att det är måndag alltså.


Positiva saker som hänt på sistone; Quentin, min ena pålle, är helt friskförklarad enligt alla blodprover i a f. Han verkar också lite mindre andfådd vid arbete. Vittra, lilla nordisflickan, hade svanskappan på i går för första gången och det gick utan problem. Lastningen däremot lämnade väl lite i övrigt att önska...envisa som en åsna är hon ibland - och tung som en elefant! Det gäller att inte hamna under den "lilla" kroppen...

Låt se, vad mer positivt i tillvaron kan jag lyfta fram, hmm...jo, jag tränar regelbundet och det känns bättre för varje vecka. Flåset börjar så smått komma faktiskt. Jag orkar mer på mina dressyrpass, känner mig väldans mycket mer i balans.


Och slutligen...ingen i familjen har ännu fått svininfluensa...peppar,peppar


Hej på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards