Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av maria - 7 oktober 2009 22:34

Jahapp, då har man kommit in i någon slags vardagslunk, suck. Jag är inte bra på det här med vardag, har aldrig varit det när jag tänker efter:( Må-fre, dag ut o dag in samma jobbtider, samma, samma, samma. Hur hann man med förr?? Saknar mina fjällvandringar, mina bilresor genom landet, korta turer till ngt kul hästevenemang - nu är det svårt att ens få in ngn extra icke planerad aktivitet på helgen!


Känner att jag är negativ idag...inte bra, livet är egentligen för kort för att deppa eller gnälla.


I dag har varit en stressig dag, trots att jag varit ledig halva dagen - jobba, hem o slänga i sig lunchen, packa in pålle i släpen o åka till hovis, som var lite sen idag...efter det iväg som ett jehu till foderbutiken 3 mil bort för hästfodret tog ju slut i morse, sen iväg hemåt igen med häst o släp, lasta ur o in med honom i stallet, kvällsfodra, in o käka snabb fika, ut igen och packa in sadel o annat i bilen, in med pålle i släpen igen o iväg till kvällens hoppträning!


Träningen gick bra men nu sitter man här o e TOTALT slut, bara sängen väntar. I morgon bitti ska man upp klockan 06, steka pannkakor o packa matlåda till lilla dotter som ska ha utedag med sin dagisgrupp. Sen är det jobb, jobb, jobb, stressa o hämta dotter, iväg till musikskolan. SEN ska det handlas, ätas, nattas och SEN måste jag jogga en tur med vovve. Vägrar sluta träna nu när jag äntligen fått upp farten! Hur ska man orka?? Är det konstigt man har halsbränna o stressmage?!!


Nej, gott folk - over and out. Bilder o roligare inlägg får det bli en annan dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards